lauantai 5. syyskuuta 2015

Se aika kuusta

Nyt on siis taas se aika kuusta eli vaan Liv Box tottakai. Itse olen Liv Boxia tilannu about vuoden, ja oon tykänny tosi paljon. Joku sanoi joskus, että Liv Box tuntuu ihan siltä kuin olisi jouluaatto kerran kuussa. Itse olen täysin samaa mieltä, vaikkakin nykyään se ei enää tunnu niin samalta kuin alussa. Liv Box maksaa 16,99€/kk, mutta mielestäni se on todella hyvä hinta, ottaen huomioon että jotkut boxin tuotteet saattavat maksaa kaupoissa jopa kymmeniä euroja.
      Tän kuun Liv Box oli bloggareiden suosikeilla täytetty, ja omasta mielestä boxi oli todella hyvin onnistunut.


 Boxi jonka mä sain tänään koostui kuudesta tuotteesta ja kahdesta koodista nettikauppohin. Olin yllättynyt, että boksissa oli jopa 3 täysikokoista tuotetta joista kaikkia olen jo päässyt kokeilemaan.


Boxi sisälsi tällä kertaa siis:

1. Clarinsin Beauty Flash Balm, joka on siis vissiin vähän niinkuin meikinpohjustusvoide, joka samalla häivyttää väsymyksen merkkejä kasvoilta. Tuotetta voi myös käyttää kasvonaamiona, ja menee kyllä kokeiluun heti kun kerkeän.
Eilen aamulla tuotetta jo koitin, ja sen sanotaa parantavan meikin kestoa, mutta tbh en eroa huomannut. Tuotteen levittäminenkin oli vähän hankalaa ja koostumus tuntui vähän oudolta, mutta iho oli kuitenkin todella pehmeä levittämisen jälkeen. (Ovh 45€/50ml)

2. Carmexin classic huulivoide, joka mielestäni on aivan normaali huulirasva. Monta kertaa olen käyttänyt aiemmin, eikä ole mitään pahaa sanottavaa :P Tämä tuote oli siis yksi täysikokoisista. (Ohv 2,45/7,5g)

3. Dermalogia PreCleanse, eli siis jonkinnäköinen puhdistusöljy. En vielä ole kokeillut, mutta kokeilu kiinnostaa erittäin paljon. Öljy siis hierotaan kasvoihin suoraan ilman vettä, ja hetken päästä kädet kastellaan ja jatketaan hieromista niin öljy muuttuu maitomaiseksi emulsioksi! (Ovh 49.70€/150ml)

4. Lumene Blueberry kulmien muotoiluvaha. Kokeilin ja tykkäsin. Minulla on tällä hetkellä käytössä Lumenen toinen kulmavaha, josta en tykkää yhtä paljon kuin tästä tuotteesta. Tuotteessa on ihanan pieni kierreharja, joka tekee levittämisestä todella helppoa, liksäksi tuotteen väri on juuri sopiva. Tuote oli täysikokoinen (Ovh 8,90€/6ml)

5. Trind Nail Repair Natural Kynnenvahvistaja. Aikaisemmin olen käyttänyt samalla tekniikalla ja käyttöohjeilla toimivaa vahvistajaa, ja se ainakin teki tehtävänsä. Tuote lupaa kahdessa viikossa vahvat ja hyväkuntoiset kynnet. Ainoa huono puoli näissä on se, ettei kahteenviikkoon voisi käyttää mitään muuta kynsilakkaa, ja henkilökohtaisesti vihaan olla ilman kynsilakkaa. (Ovh 16.50€/9ml)

6. Maria Nila Lumious Color Masque, joka on hiusnaamio. Kokeilin tuotetta eilen, ja tykkäsin todella paljon! Tuoksu on aivan ihana ja hiukset ovat todella pehmeät käytön jälkeen. Tuote on täysin vegaaninen, mikä on mielestäni iso plussa vaikken itse vegaani olekkaan. Tuote oli täysikokoinen (Ovh 19.60€/250ml)

5 kommenttia:

  1. Miksei voisi käyttää kynsilakkaa? Mulla on Trindin Nail Repair ihan aluslakkana. :D Toimii ihan hyvin siis kynsilakkojen allakin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoitin siis lähinnä itselle, kun tuo pitäisi poistaa päivittäin ja laittaa uusi kerros, enkä mä ainakaan jaksa joka päivä lakata kynsiä montaa kertaa :)

      Poista
    2. Nääh, en mä ainakaan jaksais poistella joka päivä. Käytän tosiaan ihan aluslakan ominaisuudesta eli silloin ku satun lakkaamaan kynsiä niin tulee laitettua. :D

      Poista
    3. Auttaaks se sillon mitään? Vois kokeilla jos toimii, koska ei innostais poistella joka päivä :D

      Poista
    4. Kyllä mä luulen, että se auttaa! Ainakaan viime aikoina ei oo kynnet katkeillu tai lohkeillu. :D Mulla nimittäin oli pitempi tauko kynsien lakkaamisessa laiskuuden vuoksi ja nyt on taas lakkaa kynsillä.

      Poista