keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Ostokset ♡

Hellou!
Oon tässä viimepäivinä ostellut niin paljon kaikkea uutta, että aattelin jakaa ne tänne. Osaa tuotteista oon jo kokeillut tai ne on entuudestaan tuttuja ja osan ostin itseasiassa tänään. Kaikista otin swatchit ja niitä löytyy alempaa.


 Tässä siis kaikki tuotteet jotka postauksesta löytyy, suurin osa on drugstore meikkejä, mutta mukana on myös muutama kalliimpi tuote. Tarkkoja hintoja en suurimmalle osalle muista/tiedä, mutta voin yrittää antaa jonkin näköistä hinta-arviota, jos se jotain sattuu kiinnostamaan.


Urban Decay All Nighter Makeup Setting Spray- kiinnityssuihke
Tämä kyseinen tuote on ollut mun ostoslistalla tooodella pitkään, mutten jostain syystä ole ikinä sitä raaskinut ostaa. Tänään päätin kuitenkin luovuttaa ja kävin viimein ostamassa sen Sokokselta (hintaa tällä oli n.27€). Tuotteella on kokoa 118ml eli se on hitusen isompi kuin Macin fix+, mutta se on myös muutaman euron kalliimpi. En malta odottaa että pääsen tätä toivottavasti jo huomenna kunnolla testaamaan.


Mac Prep+Prime Fix+
Vanha fix+ mulla vetelee ihan viimeisiään ja tämä uusi paketti on odotellut käyttöön pääsyä kaapissa jo monen päivän ajan. Edellinen Fix+ on kestänyt mulla todella pitkään (reilusti yli vuoden), ja sen takia en hetkeäkään epäröinyt uuden ostamista. Hintaa Fix+:lla on vähän päälle 20€, tarkasti en muista.



The Balm Mary-Lou Manizer- korostuspuuteri
Tämänkin korostuspuuterin olen halunnut jo todella pitkään, mutten viime kerralla virossa käydessäni sitä jostainsyystä halunnut ostaa. Nyt kuitenkin kun olin saanut aikaa miettiä sen tarpeellisuutta (joka ei ole kovin suuri) päätin sen tällä kertaa ostaa. The Balmin meikkejä löytyy ainakin Viron Kaubamajasta, ja tällä oli hintaa 22€.



Essence longlasting lipliner
Olen lukenut näistä essencen liplinereistä pelkkää hyvää, ja siksi olen halunnut niitä todella kauan kokeilla. Valitettavasti ne ovat aina olleet loppu kun olen Tokmannissa käynyt, enkä siksi niitä ole aikaisemmin saanut testattua. Sävyt jotka valitsin ovat (ylempi) 08 girl next door ja (alempi) 05 lovely frappucino. Näiden hintaa en edes katsonut mutta veikkaan että taisivat olla n. 2-3€/kpl.



Essence eyeshadow
Tämä sävy ei näytä kuvassa yhtään samalta kuin se näyttää oikeasti. Sävyn nimi on 21 keep calm and berry on, elikkä se on enemmän punertava/lilahtava niinkuin nimestä voi päätellä, mutta kuvassa se näyttää ruskeahkolta. Sävyssä on todella kaunis hohde, mikä onkin yksi syy miksi mun oli pakko ostaa se. Tämänkään tarkkaa hintaa en katsonut, mutta sekin taisi olla jotain 2-3€, niinkuin melkeen kaikki Essencen tuotteet ovat.



Artdeco- luomiväri
Olin kanssa todella pitkään halunut ostaa vihreän luomivärin, koska sellaista en omista ja se tuo vähän erilaista vivahdetta lookiin. Tätäkin katselin viimeksi kun olin Virossa, mutta tätäkään en silloin jaksanut ostaa koska en jaksanut kaivaa lompakkoa laukusta. Pakkauksessa on magneetti pohjassa joten se on helppo laittaa esimerkiksi Z-palettiin. Luomiväri on kooltaan 0,8g ja sillä oli hintaa n. 5,5€. Luomiväri on todella 'kermainen' ja levittyy hyvin, lisäksi näissä on todella hyvä pigmentti.



Essence matt touch blush
Nykyään oon rakastunut poskipuniin, enkä edes tiedä miksi. Jotenkin se on mun mielestä ironista, että käytän aamusta kauan aikaa siihen, että peitän punaisuuden kasvoiltani, mutta lopuksi laitan sitä lisää ihan vapaasta tahdosta. Tämä on siis mattainen poskipuna, jonka sävy on 10 peach me up ja tämänkin hinta pyörii jossain 3€ hujakoilla.



Artdeco camoufalge cream
Tämänkin ostin Virosta ja pakkaus on samanlainen kuin aijemmassa luomivärissä, tosin tämä on isompi. Tämän alkuperäinen/oikea käyttötarkoitus taitaa olla 'color correcting', mutta itse ostin tämän cream highlightiksi, koska en ikinä löydä peitevoidetta joka on oikeasti tarpeeksi vaalea minulle. Tämän hinta taisi olla 6€, ja pannussa on 4,5g tuotetta.


Essence: precise eyeliner brush, eye blender brush, eyeshadow brush
Grimas Mr 1
Mulla on ollut kauhea pula luomivärisiveltimistä ja olen todella pitkään etsinyt halpoja sellaisia. En ollut aikasemmin edes nähnyt että Essencellä oli siveltimiä myynnissä, tai sitten ne ovat olleet aina loppu kun olen käynyt siellä, mutta nyt niitä oli! Näittenkään hintoja en katsonut mutta ne taisivat maksaa n. 1,5€ kpl tai jotai sitä luokkaa.
   Grimaksen siveltimiä mulla on entuudestaan 3 kappaletta ja olen tykännyt niistä todella paljon. Tätä sivellintä minkä ostin käytän kulmakarvoihin (yes I know weird, right?), ja olenkin siitä ennenkin täällä puhunut. Näitä saa punanaamiosta ainakin, ja tällä oli hintaa 3,15€


Beautyblender
Viimeisenä vielä uusi bb, vaikkei sille varsinaisesti ole edes tarvetta tällä hetkellä. Käytössä on valkoinen bb ja sitten 2 'dupe' versiota (real techniquesilta ja joku saksasta ostettu?), mutta koitin yhtä aika paljon kärsinyttä vanhaa pinkkiä bb:täni ja totesin että pakko saada uusi sellainen elämääni, sillä se on ehdottomasti parempi kuin esim. valkoinen. Lisäksi beautyblenderit ovat tässä kuussa alennuksessa Stockmannilla 15,5€, joten kannattaa hyödyntää tarjous jos olet kanta-asiakas.

Tälläisiä juttuja olen nyt viimeaikoina hamstrannut, ja so far so good.  Jos Essencen tuotteet kiinnostaa tarkemmin, oon pelkästään niiden meikeistä tekemässä postausta heti kun kerkeän. Ylppärit lähestyy ja stressi kasvaa, joten saa nähdä kuinka usein kerkeän/jaksan tulla postaamaan ennen niitä.

Rahaton mutta tyytyväinen Anni toivottaa mukavaa loppuviikkoa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti