tiistai 2. helmikuuta 2016

Loppuneet tuotteet ♡

Hellou,
aattelin nyt näyttää vähän tuotteita joita mulla on loppunut ja kertoa kanssa että mitä mieltä olen niistä ollut. Kaikki tuotteethan ovat siis jotain kauneudenhointoon liittyviä, ja suurinta osaa pitäisi saada Suomesta. Kyseessä ei siis ole 'tämän kuun loppuneet' koska en jaksaisinko joka kuu sellaista väsätä(we'll see). Nämä tuotteet ovat siis kertynyt jotkut tästä kuusta ja vanhimmat on loppuneet jo yli puolivuota sitten.


L'Oreal Paris elvital color-vive,
ihan mun lempishampoo ja hoitoaine. Oon rakastanu näitä jo siitä asti kun oon ollut ala-asteella, ja rakastan vieläkin. Mun hiukset on tosi kuivat ja karheat luonnonkiharat, ja nää on yhet harvoista jotka saa mun hiuksista pehmeät, sileät, kiiltävät ja eloisan näköiset (ja todella kiharat, joka mun hiuksissa tarkoittaa sitä, että ne voivat hyvin).  Ja lisäksi nää tuoksuu ihanalta, nää on siis mun luotto ja must have tuotteet, joita tulee aina löytymään mun suihkusta. Käytän siis välillä muitakin tuotteita, mutta nää on ihan ykköset. Mulla nämä kestää jopa kuukausia, koska en tarvitse paljon tuotetta kun hiukseni ovat niin ohuet.


L'Oreal Paris Skin Perfection seerumi.
Rehellisesti en huomannut mitään eroa tässä tuotteessa ja muissa serumeissa joita olen käyttänyt. Silti pidän tästä tuotteesta todella paljon, ja voisin ostaa uudelleenkin, ja varmaan ostankin kun saan nykyisen seerumin loppuun. Ihosta tulee hieman hehkuva ja todella sileä, tätä voisi ehkä jopa käyttää pohjustajana, mutta en tiedä kestäisikö meikki sen paremmin. Veikkaisin että tämä kesti mulla n.6kk, pientä taukoa pidin käytössä yhdessä vaiheessa, mutta on muuten ollut päivittäisessä käytössä. Tässä on sellainen mieto kukkaistuoksu josta pidin todella paljon.


Viva la juicy, le fleur.
Tää on ehdottomasti yks mun lempi hajuvesistä, vahva kakkossija. Tuoksu on tyttömäinen, raikas ja kukkainen. Tuoksun pullo on on samanlaista sarjaa kuin muidenkin couturen hajuvesien pullot, kristallikorkki, rusetti, riipus jne. Tämä sopii ehkä paremmin kesään, mutta eipäs se mua estä käyttämästä ;-) Mulla on nyt kolmas pullo tätä menossa, ja varmasti ostan lisää tänkin loputtua. Oon tainnut tästä ennenkin postata jotain, mutta tähän hätään en muista mitä ja miksi.


Misslyn concealer,
tää oli yllättävän hyvä concealer! Ostin tän Virosta kesällä, ja tää maksoi n.7€. Itseasiassa nyt kun mietin niin tää on tosi hyvä concealer, ja halpa. Värejä näistä ei kauheesti ollut, muistaakseni 3 vaihtoehtoa, mutta tää oli ainakin tarpeeks vaalea mulle. Pitääpä ostaa näitä muutama kun meen tällä viikolla käymään Virossa :P (tämän postauksen kirjoittamisesta on jo aika kauan aikaa ja Virossa tuli jo käytyä ja 3 uutta putiloa päätyi mun matkaan heh, eri sävyssä tho). Suosittelen testaamaan jos tulee vastaan, näitä myydään ainakin Kaubamajassa.


Maybelline NY Fit Me Foundation,
tätä en ole itse ostanut kokonaisena, vaan sain testiin yheltä kaveriltani kun hän oli ostanut uuden ja halusin kokeilla tätä. Itse kun tykkään mahdollisimman peittävästä lookista, niin tämä ei ainakaan siihen sovellu. Muuten on kyllä ihan hyvä meikkivoide, muttei mulle, paitsi ehkä kesällä. Näissä maybellinen meikkivoiteissa on paljon parempi värivalikoima kuin L'Orealin, joka on aina plussaa.


L'Oreal Paris Infallible Foundation
Meikkivoiteena ihan hyvä, ainoa miinus on se että värivälikoima on todella huono. Itselläni oli keltapohjaisista vaalein sävy, joka silti oli liian tumma. Vaikka siitä on todella kauan kun tämän käytin loppuun (paljon ennen kun aloitin tän blogin, en tiedä miksi säilytin tyhjää purkkia näin kauan?), oli tämä silti mielestäni hyvä. Enempää en oikein voi sanoa, mutta muistikuvien mukaan tykkäsin.


Essence waterproof eyeliner
Tämä ei mulla kauaa ollut käytössä ennenkuin se kuivui. Eipä silleen, tuotteen halpa hinta ehkä kertoo jotain sen laadusta, don't get me wrong ihan huippuhyvä tuote, kestävyys vaan huono. Kyllä tuoltakin vielä väriä tulisi jos jaksaisin linerin päätä väännellä, mutta mielummin annan olla. Tämä tosissaan on vedenkestävä, joka on todella hyvä juttu ainakin näin talvisin ja syksyllä kun tätä enemmän käytin, jolloin pääsi/ee paikasta A paikkaan B ilman että näyttää pandalta.


Urban Decay Perverssion mascara.
Rakastan tätä ripsiväriä! En ole ikinä koittanut vastaavaa, joka pidentää, tuuhentaa ja on kerrostettavissa ilman paakkuja. Ennen tätä mun lemppari oli L'Orealin volume million lashes, mutta kun tätä testasin niin takasin en ole menossa! Hintakaan tällä ei ole todellakaan paha, kun täysikokoisessa tuotteessa on tavaraa 12ml ja hinta taitaa olla n. 25€, kun L'Orealin ripsarit ovat kooltaan 9ml, ja maksavat n.20€. Mulla oli tästä aluksi tämä testeri koko, ja tämäkin kesti mulla todella pitkään ottaen huomioon että tässä on 3ml tuotetta.


Revlon colorstay
Tästä meikkivoiteesta tuli yksi mun suosikeista heti ensimäisen käyttökerran jälkeen. Aikasemminkin sanoin että haluan mahdollisimman peittävän lopputuloksen, ja tällä sen todellakin saa aikaan. Colorstay on vielä siitä hyvä tuote, että vaikka se onkin itsessään jo aika paksua, voi sen silti kerrostaa vielä peittävämmän lopputuloksen saamiseksi. Ostin aluksi tämän 'normal to dry skin' version, mutta nyt olen käyttänyt sitä 'oily to combination skin' versiota ja siinä on ainakin parempi sävy, vaikkei minulla 'öljyinen' iho olekkaan.


Mac Fix+
Siis mun mielestä jokaisen meikkaavan ihmisen pitäisi omistaa tämä tuote. Edes sen takia että sen laittaminen on todella raikastavaa, saati sen takia mitä se tekee meikille. Fix+ ei varsinaisesti ole setting spray, mutta mulla se ainakin jollain tavalla pidentää meikin kestoa. Se saa myös kakkumaisen naaman tasaantumaan ja näyttämään hyvältä. Ja tämä pullo kestää todella kauan. Tätä on myös ihanaa laittaa ennen meikkiä, jolloin meikki levittyy tasaisemmin. 


Dove summer glow
En henk.koht kauheasti käytä itseruskettavia tms, mutta jos tulee hetki että sellaista pitää laittaa niin laitan aina tätä. Lopputulos ei ole oranssi (ainakaan 2 kerroksen jälkeen) vaan luonnollisen päivettynyt. Tässä on vähän ikävä haju ja iho on aika tahmainen laiton jälkeen, mutta muuten tykkään tosi paljon tästä.


L'Oreal paris super liner
En tiiä oonko aikasemmin puhunut tästä tuotteesta, mutta jos en ole niin voin sen verra kertoa että tää on mun kestosuosikki eyeliner. Tää pysyy mustana todella pitkään eikä kuivu. Lisäksi tän pää tosiaan on super slim, joten tällä saa piirrettyä todella tarkat rajaukset.


L'Oreal Paris True Match Concealer
Jos mun pitäis ostaa jokin 'drugstore' (marketti?) peitevoide niin tää olisi mun varma valinta. L'Oreal harvoin pettää mua kosmetiikka asioissa ja se onkin mun lemppari markettimeikki-brändi, kuten varmaan näkyy. Tässäkin on kyllä miinuksena sävyjen aika huono valikoima ja pakkauksen pieni koko ja suomen kalliit hinnat (tällänen taitaa maksaa suomessa 15€??). Mutta muuten tää on super hyvä peitevoide.


Garnier micellar cleansing water
Ikäväkseni joudun myöntämään tän olevan yks mun lempi kauneudenhoitotuotteista, tämä oli mulla joka päivä aamuisin ja iltaisin käytössä, mutta nyt joudun etsimään uuden vastaavan tuotteen ;( Syynähän on siis se, että Garnierin Misellivedestä on löydetty Polyaminopropyl Biguanide:a,  jonka epäillään aiheuttavan syöpää ja sen käyttö on ollut kiellettynä tammikuusta 2015 lähtien. Ikäväkseni joudun myös kertoa juuri ostaneeni uuden putellin ja sen kohtalosta en vielä tiedä. Perjaatteessa haluisin käyttää sen, mutta toisaalta en tiedä haluanko. Kemikaalikoktail-blogi taisi olla ensimäinen josta asiasta luin, voin yrittää etsiä sen ja linkata loppuun.




Vichy body cream-milk
Sain tän joululahjaksi toissavuonna (lue viime vuonna) ja yllättävästi tuli käytettyä kokonaan. Yleensä multa ei ikinä kulu mitkään rasvat sun muut loppuun asti, vaan vajanaisia purkkeja jää piitkiksi ajoiksi lojumaan hyllyille ja kaappeihin, jotka sitten heitän roskiin kun totean 'etten tuohon enää koske'. Mutta siis tämä vichyn rasva oli todella kosteuttava ja nopeasti imeytyvä ja tuoksui miedosti kukalta. Kattelin just että tää onkin poistunut myynnistä, että ei tainnut oikeen olla ajankohtainen tuote.


Essence eyeliner
Tämä eyeliner, aivan kuten toi toinenkin essencen lineri kuivui aivan tajuttoman nopeasti. Muuten tämä kyllä muistutti tuota L'Orealin linera todella paljon, joten ensivaikutelma oli todella hyvä. Tuote on myös pigmenttinen, että jos on budjetilla liikkellä niin tää on ainakin testaamisen arvoinen lineri! (vaikka eikö se sanonta mee 'köyhän ei kannata ostaa halpaa' vai mitämitä?)


Tässä lopussa huomasin että ehkä pari tuotetta olisi tullut lisää, mutta ehkä teen ens kuun alussa helmikuun loppuneet ja lisään ne siihen.
   Linkkejä miselliveteen liittyen:
http://www.kemikaalicocktail.fi/2016/01/syopavaarallista-kemikaalia-loytynyt-36-tuotteesta/
http://www.kemikaalitutka.fi/2016/01/19/naista-tuotteista-lukijat-loysivat-kiellettya-ainetta/
http://www.lily.fi/blogit/nude/tapaus-phmb
http://www.kemikaalitutka.fi/2016/01/26/1343/

Tarkkailkaapa mitä kemikaaleja käytätte :)



2 kommenttia:

  1. Voi miten nätti tuo Viva la juicy pullo! ♥
    Aika jännä tuo Garnierin Misellivesi juttu.

    ♥ Sini | myblog-bysini.blogspot.fi

    VastaaPoista